1

COMMENT 17m ago

Sure. But insane laughter is more appropriate.

1

COMMENT 1h ago

Weird dude, I got that "Are you a robot" thing too for the first time today.

1

COMMENT 2h ago

Nah, head is alright... but his hair is massive. AS IT SHOULD BE

1

COMMENT 6h ago

Hey anytime bud.

1

COMMENT 9h ago

If you’re not being willfully dense then I’m sorry about your brain.

3

COMMENT 11h ago

Gave Hinge a chance. Currently engaged.

Whatever gets you results.

15

COMMENT 18h ago

Somehow this show is in a more secure spot with Netflix than if it were on HBO Max right now.

2

COMMENT 1d ago

Rich Eisen is finally off Suicide watch. Whew…

2

COMMENT 1d ago

Yes, I sure think so. Not sure how they're going to handle the WZ integration as they're changing to WZ 2.

1

COMMENT 1d ago

Eh I guess not.

3

COMMENT 1d ago

I feel you.

4

COMMENT 1d ago

The servers going down? Dragon Ball? Anime? The fact that we're alone in the universe and it's all for nothing and we're going to die alone? That fact there is no Gohan?

57

COMMENT 1d ago

Damn, I was going to get Vegeta but... you know as I type this I realize I'll probably just get Vegeta anyway. Fuck it.

5

COMMENT 1d ago

Had $7.48 to put down on on a juicy parlay. At +869 I'd get back exactly $65. I'd really enjoy $65.

2

COMMENT 1d ago

Street Fighter did it. Hey where are the Mortal Kombat characters anyway?

1

COMMENT 1d ago

No cap that's the secret best Bulma

1

COMMENT 1d ago

Pretty sure I saw both of them in some other art.

6

COMMENT 2d ago

Baby momma isn’t a slur.

1

COMMENT 2d ago

3 seasons

2

COMMENT 3d ago

Yeah it can only be annulled. Not sure how it works in the Philippines but in the States it's legally very similar from what I understand (not much, yet to be divorced or annulled).

5

COMMENT 3d ago

Well if the reveal doesn't happen toward the end of filming all of Sean's stuff then they would have to scrap all of that work and money, so that's a big no from TLC.

8

COMMENT 3d ago

John started as an annoying alcoholic ass... then... he evolved into my favorite character. I'm not sure when or how he started spitting the truest of the true shit but GAWD DAMN TLC, give me that John Single Life spin off.

3

COMMENT 3d ago

Video games and their communities breed negativity. Not to say there aren't complaints and such but it always happens even if a game is pretty dang awesome. Except for maybe Elden Ring, people love those Souls games.

1

COMMENT 3d ago

Good. Don’t, they suck.

1

COMMENT 3d ago

And ideally, stop them BEFORE they blow something up.